Facebook seznamka

Zprávy o tom, že se objeví Facebook seznamka, se na světlo světa někdy během léta 2018. Následně o několik měsíců Facebook oznámit také země kde bude služba testována, stejně jako první funkce které aplikace bude mít. První je bude jmenovat „Second Love“ a dovolí uživatelům procházej jednou již odmítnuté uživatele a znovu zhodnotit. Takže podobnou funkci jako mají uživatele Tinderu vrácením jejich posledního swipu. Druhá funkce, kterou Facebook představil je, že uživatele budou moci jejich seznamovací profil stopnout, když si budou chtít odpočinout od seznamování nebo již toho svůj protějšek již našli.

Facebook seznamka byla jako prvním zpřístupněna pro testování uživatelům v Kolumbii. Uživatelé starší 18 let si mohou vytvořit seznamovací profil a začít se seznamovat. Podle prvních fotek které se objevily na internetu, Facebook seznamka vypadá seznamka slibně, obzvláště pro uživatele, kteří hledají dlouhodobý vztah víc než bokovku.

Facebook se vod seznamování pouští s obrovským zpožděním po konkurenci jako se Tinder nebo Badoo, ovšem s velikou výhodou. A tou je, že většina potencionálních uživatelů již Facebook účet má. Facebook Seznamka funguje v tento okamžik pouze na mobilech a není nutná žádná dodatečná instalace. Možnou nevýhodou může být, že pro mladší uživatele již už je Facebook malinko vyšeptalá záležitost a účet na této sociální síti si nezřizují. Uvidíme, zda seznamka bude ta věc, která by je přivedla k síti dnešních čtyřicátníků.

Facebook Dating

Jak již Facebook oznámil, uživatel si musí vytvořit separátní účet pouze pro seznamku. Jediné informace, které budou v účtu zobrazeny jsou věk a křestní jméno. Pokud uživatel bude chtít, musí všechny další informace o sobě jako bydliště, pohlaví své i požadovaného partnera, výšku atd. znova do profilu vyplnit.

Uživatel bude moci doplnit svůj profil devíti fotkami nebo otázkami na prolomení ledu.

Až bude uživatelský profil nastavený, Facebook použije unikátní algoritmus pro nalezení potencionálního partnera založených na lajcích a přátelích. Pokud uživatel nebude chtít nebude, neuvidí žádného ze svých přátel nebo blokovaných uživatelů.
Facebook omezí potenciální kontakty vzdálené maximálně 100 kilometrů. Stejně jako u ostatních seznamek, Facebook uživatelům možnost omezit vyhledávání na osoby žijící v okolí, uživatele s dětmi, uživatel se stejným vyznáním nebo specifický věk.

„Zkusíme seznámit uživatele, kteří by se mohli potkat v budoucnu.“ říká Nathan Sharp, produktový manager z Facebooku.
Pro výběr mezi potencionálními partnery, buď muset uživatel kliknout na tlačítko „Nemám zájem“. Uživatelé také nebudou schopni zahájit konverzaci pouze s jednoduchým „Ahoj“.

Facebook seznamka bude mít vlastní inbox pro příchozí zprávy a tato schránka bude oddělena od běžných zpráv v účtu. Uživatel také nebude schopný poslat dalším link, fotky či platbu z bezpečnostních důvodů.

Facebook seznamka bude chtít ale využít ostatních výhod, které jí nabízí sociální Facebook. Například, uživatel bude mít možnost seznámit se s uživateli, kteří zúčastní stejných událostí a nebo jsou součástí stejných skupin. Pro toto bude muset uživatel odemknout ručně každou skupinu nebo událost.

S vědomostmi které bude mít Facebook seznamka o uživatelích, by mohl být Facebook velkou výhodu oproti konkurenci. Přestože mnoho z konkurentů dostalo a využívalo data Facebooku v minulosti, věříme, že je ještě spousta dat, které si Facebook nechává pro sebe a teď vytáhne 🙂

Závěrem:

To, že příchod Facebook seznamky dělá vrásky ostatním konkurentům ukazuje to, že například Tinder začal testovat novou funkci zvanou „Places“, která dovolí uživatelům spojit se s lidmi v barech, klubech nebo restauracích. Tento zlepšovák bude založen na datech Foursquare a ne Facebooku. Ostatní aplikace pak zrušili možnost registrace a loginu pro uživatele pomocí Facebook pluginu. Tím omezí Facebooku informaci a o svých registrovaných uživatelích.

Nevypadá to, že by Facebook chtěl vytvořit pouze lepší Tinder. Podle Facebooku je aplikace vytvořena, aby nabízela uživatelům vážné seznamování. Pokud ovšem chce Facebook prorazit, musí uživatelům nabídnout skutečně dobrý produkt. Jinak uživatelé zůstanou u ověřených seznamovacích portálů jako jsou jako BE2 nebo Freerande.cz, které uživatelům nabídnou větší výběr potencionálních partnerů.